طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)
سلام به دوستای گلم ببخشید که من دیر به دیر میام... اخرین مصاحبه دنیزلی رو براتون اوردم ...ببینییییییید و بخونیییییییییید!!!
 
مصطفی دنیزلی ˈ سر مربی ترکیه ای سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : در حسرت دیدار با دوستانم در ایران بسر می برم .

دنیزلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آنکارا با بیان این مطلب خطاب به هواداران تیم پرسپولیس افزود : من دوران خوبی را در ایران با دوستانم داشتم و همچنان ارتباطم را با آنان حفظ کرده ام و آرزوی دیدار دو باره با آنان را دارم .

سرمربی سابق تیم پرسپولیس تهران با رد هرگونه مشکل مالی با باشگاه پرسپولیس اظهارداشت : من هیچگونه مشکل مالی با باشگاه پرسپولیس ندارم ، دو طرف با رضایت کامل قرارداد منعقد شده را فسخ کردند و اکنون هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد.

دنیزلی با اشاره به مشکلات خانوادگی اش اظهارداشت : با توجه به مشکلات خانوادگی ام ، مجبور هستم که اکنون در استانبول باشم ولی همچنان دوستان خوبی در ایران دارم .

ˈمصطفی دنیزلیˈ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، چندی پیش در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبری ˈسی .ان.ان. ترک ˈ ایران را کشوری پر از صفا و صمیمیت توصیف کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی در ایران بیش از همه توجه وی را جلب کرده است و تبلیغات منفی برخی رسانه ها علیه ایران چه اندازه صحت دارد، گفت: بر خلاف اطلاعاتی که از رسانه ها در مورد ایران داشتم، به محض ورود به ایران شاهد بی اساس بودن این تبلیغات شدم.

دنیزلی گفت: فقط یک ساعت از ورودم به تهران گذشته بود که خود را در وطنم و در شهر چشمه (واقع در غرب ترکیه) حس کردم البته این تشابه شهری نبود بلکه احساس کردم گویا با مردم خود هستم و شاهد صفا و صمیمیت در ایران بودم.

وی با تاکید بر اینکه در مدتی که در ایران زندگی کرده ، همواره خود را شاد و خرم حس کرده است، افزود: مردم ایران از یک فرهنگ غنی برخوردارند، تمدن ایران به 2000 تا 3000 سال قبل می رسد و مردم ایران، مردم ترکیه را دوست دارند.

وی در پاسخ به این سوال که تحولات اخیر در منطقه به ویژه در مورد سوریه می تواند موجب تیرگی روابط دو کشور شود، گفت: سیاست خارجی ایران صدها سال سابقه دارد و ایران حتی در دوران امپراطوری پارس نیز جنگ طلب نبوده و با لشکرکشی دست به تجاوز نزده است.

دنیزلی در پاسخ به سوالی در مورد حضور زنان و دختران ایرانی در مسایل اجتماعی و نقش روشنفکران آن کشور در جامعه گفت: این واقعیت را باید پذیرفت که روشنفکران ایرانی از عمق فرهنگی و فلسفی بیشتری از روشنفکران ترکیه برخوردارند و زنان و دختران ایرانی به تحصیل و حضور در صحنه های اجتماعی علاقه بیشتری از خود نشان می دهند و در این صحنه ها حضور دارند.

دنیزلی که فصل گذشته هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران را در مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران برعهده داشت، به علت مشکلات خانوادگی این تیم را ترک کرد و به کشور خود ترکیه بازگشت.
 
خیلی حیف شد کاش نمیرفت...اگه بود الان خیلی اوضاعمون بهتر بود...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 270682
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •